BESTELLINGEN & RESERVATIES: +32(0)468/12.42.09|INFO@RESTAURANTAANTAFEL.BE

Nationale persaandacht

Begin januari ontvingen wij wel heel opmerkelijke post in onze brievenbus. Iemand bezorgde ons een advertentie voor onze zaak in het weekblad Tam-Tam terug met daarop in alcoholstift geschreven ‘LEER SCHRIJVEN ACHTERLIJKE WESTVLAMING!’. Dit was waarschijnlijk ingegeven vanuit het feit dat wij een nieuw Nederlands woord gebruiken. Wij zijn een viswinkel en een visrestaurant en besloten daarom onze zaak dan maar Vistaurant te noemen. De verzuurde persoon – die niet aan zijn proefstuk toe is, bleek nadien – beschikte duidelijk niet over de mentale capaciteiten om deze woordspeling te vatten en bovendien vergat hij nog een komma als leesteken in zijn opmerking te plaatsen en helaas vergat hij ook een koppelteken voor West-Vlaming. Pijnlijk in het kwadraat voor deze persoon.

Gratis mediacampagne voor Vistaurant Aan tafel.

Omdat dit bijzonder bericht in onze brievenbus ons tot schaterlachen bracht hebben we dit op onze Facebook pagina gepost met een wel heel onverwacht gevolg. Dit bericht werd online opgepikt door de Krant van West-Vlaanderen(en 274x gedeeld), Het Laatste Nieuws(en 594x gedeeld), Het Nieuwsblad(en 952x gedeeld) en Studio Brussel. Vervolgens verscheen dit ook in de gedrukte nationale edities van de kranten. Ook de trafiek naar onze fanpagina op Facebook steeg exponentieel met +40.000 views voor dit specifieke bericht en +700 likes.

Wij moeten toegeven dat dit de goedkoopste marketingcampagne was die we ooit voerden, maar wel deze met de grootste impact.

Hieronder kunt u de persberichten nalezen:

FB_klacht_vistaurant HLN_Klacht

KW_Klacht NB_Klacht